Monday, December 6, 2010

8 Things i Love about Shout Awards 2010

Ni kesah pasal Shout Awards. ye lah aku tau laa dah lepas lama daah. Tapi aku busy, tak leh nak citer. Shout Awards 2010 kat Bukit Jalil la sama cam last year punya location gak. Tapi this year lagi best. Tak macam last year. Sebabnya?

1. Sebab aku datang awal, kul 4.30pm dah kat sana walaupun gate bukak kul 6. Tiket yang aku dapat tu standing. Tapi sebab datang awal, dorang offer SCREAMERS punya tag. haaa kauu layankan je. SCREAMERS ni dapat privilege masuk awal n berdiri kat gate yang depan stage tu. So korang tau laa, aritu aku ada cakap Iyaz depan mata je kan. Sebabnya aku SCREAMERS, masuk dulu so boleh cop port yang best aa. Macam last year takde tiket ni kot. Sebab aku dapat tiket standing biasa je.




2. Stage setting dia memang best. Sebab macam ala2 MTV awards. Ada mosh pit lagi siaaap kat tengah2 for about 200pax di mana anda akan di kurung di dalam kotak di tengah stage and menghavockan suasana. Mula2 cam aku jeles aa tak dpt mosh pit tu. Tapi bila dah start show aku cam Alhamdulilaaah tak dpt situ. haha sebab nampak bontot artis je. Aku siap dapat rasa percikan mouth water(bak kata Johan) artis2 lagi youu.

3. Iyaz jadi guest dia this year which.. I LOVE! AUUUUUU!!!! Tapi kalau next year panggil Ne-Yo pun lagiiiiii best :p My ultimate crush after Usher. Tee hee.



4. Tahun ni gi ngan other 2 friends yang best ngan kawan2 my 2 sisters so in total ada 13 orang kat gate depan tu, last year was standing ngan Hafiz je. So nak menggeletis lompat2 pun takde geng. Lompat ngan Hafiz dah macam cite Lion King Hakuna Matata dah. Tak best langsung sebab takde crowd.



Ni kaedahnya kitorang duduk sebab nak mengecop tempat depan gate tu sebab ni baru jam 6.30 pm and show starts at 8.30pm so melanguk laa ko kat situ sampai start.


5. Jozan memang lawak gile, nak roboh dah barrier gate tu kitorang ketuk2. hahaha



6. Opening act dance gempak gile babs bila Wakaka Crew and Giler Battle Crew dance!! PLUS, kitorang ada get involved jugak sbb dorang cam bagi stick lampu yang bleh patah2 tu kat kitorang and sebelum show dorang dah brief, nanti dancers menari, follow. Tapi cam sengal, masa dah masuk, patut SCREAMERS je dapat, tapi ngan org dapat ticket standing pun dia leh campak2 and dorang dapat. So opening act yang patut cantik gila sebab patut crowd follow dancers jadi cacat sket.


Spot me in purple tshirt and my friend, Arietha at 2:10 LOL!

7. Performances best cuma ade certain artistes tak patut perform sebab crowd cam haa? Takleh nak follow lagu nye. Tapi time Wakaka and Giler Battle, battle memang aku pun terkinja kat bawah sebab aku takleh tengok benda alah camni, aku nak ter dance skalik. hehe.

8. Dapat tangkap gambar ngan Hafiz (obviously bukan my bf la) Flym and Henry Golding sebab dorang jalan kuli kilir depan gate kitorang. Heh!


Okay dah lah. Korang layankan je picture2 kat bawah ni yer.



The three hosts untuk Shout Awards 2010, L-R: Henry Golding, Sarah Lian, Hafiz Hatim

Havoc gile babs sebab ade batang bercahaya tu laa. Nampak lively award tu

New friends :) Girl in stripes tu my sister

The girls waktu briefing utk Screamers before Fika datang


Italic
Diana Danielle, Nora Danish n Aizat Amdan

My Superman. tee hee :p


Cool en ada 3 DJs kat atas tengah2 tu. Cam dorang control crowd. Gempak!
Hafiz and si muka berminyak
Elok je abes tangkap gambar ade sorang mamat loser boleh sound Hafiz cakap "Weh Hafiz, hari tu ko tangkap gambar ngan ex gf aku apehal?" Kitorang both cam whhaaaTTT?? Loser gile dowh statement mamat tu. dah lah dah EX pastu dah memang si Hafiz ni celebrity, for sure laaa tangkap gambar ngan ramai orang. Kalau cam aku tangkap gambar ni takkan Hafiz aku nak gi jumpe Hafiz ni "Weh bro, pehal tangkap gambar ngan gf aku?" Geli je kalau aku dengar. Pastu Hafiz Hatim ni cool gila jawab kat mamat loser tu "Sorry bro, aku tak tau and aku tak bersalah" Senyum sinis and then blah. Hahah


Henry di celah jaring
Tak puas ati, retake photo. Haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Love Strucked by Cupid

Daisypath Anniversary tickers